Pots sol·licitar-la al 900 357 357. També tens l’opció d’accedir a l’edició digital al següent link https://corporativa.racc.cat/corp/revista-dels-socis?_ga=2.150555888.734690214.1620813456-1704893150.1619696032.
Tant de bo no arribi el dia, però si es dona el cas, només has de trucar al 900 357 357 i t’informarem del procediment a seguir.
No cal sol·licitar la renovació, l’entitat bancària te la farà arribar. Si no t’arriba amb prou antelació al venciment, consulta a l’entitat bancària (CaixaBank 900 404 090 i Wizink 91 275 99 00 dl-dv 8 a 21h, ds. 8-15h).
Pots consultar si l’establiment és un dels que apliquen descompte al següent link www.racc.cat/descomptes/. Si ho és i no te l’han aplicat, envia’ns el tiquet o la factura a través del formulari d’aquesta secció i ho gestionarem.
La carta verda s’envia quan contractes l’assegurança. Si no la tens, avisa’ns a inforacc@racc.es o al telèfon 900 357 357 i te l’enviarem.
Et pots descarregar el teu certificat de viatge accedint al web, a l’apartat Assegurances i Assistències Viatgers o a l’Àrea Privada.
Truca’ns tan aviat com puguis, cal que siguis atès en un centre mèdic a la zona per determinar el teu estat de salut i atendre les teves necessitats. En cas que hagis tingut alguna despesa mèdica, sol·licita’ns el reembors enviant la documentació acreditativa a siniestrosasistencia@gacm.es.