Necessites ajuda?

Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.

Necessites ajuda?

Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.

Necessites assistència al vehicle?

Truca gratis 24/7 al
900 242 242 o al
+34 934 955 151 des de l’estranger.

Demana assistència sense esperes a través de WhatsApp 638 220 311.

Necessites assistència a la llar?

Truca gratis 24/7 al
900 242 242.

Necessites assistència mèdica?

Truca gratis 24/7 al
900 242 242 o al
+34 934 955 151 des de l’estranger.

Necessites assistència en viatge?

Truca gratis 24/7 al
900 242 242.

Has de declarar algun sinistre?

Per a sinistres de la llar truca al 930 03 96 60, servei 24 h.

Per a altres sinistres truca al 930 03 96 60, dill.-div. 9h-19h (9h-15h a l’agost).

Necessites ajuda d’un altre tipus?

Truca al 900 357 357 (dill.- div. 9h-19h, agost 9h-15h).

Resol els teus dubtes per WhatsApp: 638 220 311.

Escriu-nos a inforacc@racc.es.

Consulta la teva oficina (9h-19h, agost 8:30h-14:30h).

app del RACC

Tots els productes i serveis a un clic!

Descarrega’t la nostra app i gaudeix de tot el RACC a les teves mans. Podràs sol·licitar assistència urgent, demanar més de 50 serveis, portar el carnet de soci sempre amb tu, consultar fàcilment les dades i productes contractats i gaudir de moltes funcionalitats més.

Tots els productes i serveis a un clic!

Descarrega’t la nostra app i gaudeix de tot el RACC a les teves mans. Podràs sol·licitar assistència urgent, demanar més de 50 serveis, portar el carnet de soci sempre amb tu, consultar fàcilment les dades i productes contractats i gaudir de moltes funcionalitats més.

Preguntes freqüents

Altres consultes

Queixes i reclamacions

Emplena el formulari de l’àrea privada.

Truca al 900 700 702 (de dilluns a divendres, de 9 h a 21 h, i a l’agost de 9 h a 15 h).

Si necessites transmetre una queixa o reclamació directament a la companyia asseguradora, t’afegim els links del formulari i reglament corresponents:

LOPD

La Llei de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) té per objectiu garantir i protegir, pel que fa al tractament de les dades personals, les llibertats públiques i els drets fonamentals de les persones físiques i, especialment, el seu honor i la intimitat personal i familiar.

Pots exercir els teus drets de cancel·lació i oposició des d’aquesta pàgina.

Dret de desistiment

D’acord amb el que disposa la normativa vigent en matèria de defensa dels consumidors i usuaris, l’usuari que contracti a distància tindrà el dret a desistir del contracte en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte objecte del contracte, o des que es formalitzi el contracte si l’objecte és la prestació de serveis. Aquest dret es podrà exercir seguint les instruccions indicades en el document de desestiment de compra.

Accedeix a la teva àrea privada

Per modificar les teves dades personals o d’accés, per consultar i gestionar els teus productes, per modificar les teves preferències de comunicació o per registrar el teu agraïment, consulta o queixa, accedeix a l’àrea privada.

Accedeix a la teva àrea privada

Per modificar les teves dades personals o d’accés, per consultar i gestionar els teus productes, per modificar les teves preferències de comunicació o per registrar el teu agraïment, consulta o queixa, accedeix a l’àrea privada.