Necessites ajuda?
Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.
Necessites ajuda?
Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.
Necessites assistència al vehicle?
Truca gratis 24/7 al
900 242 242 o al
+34 934 955 151 des de l’estranger.
Demana assistència sense esperes a través de WhatsApp 638 220 311.
Necessites assistència mèdica?
Truca gratis 24/7 al
900 242 242 o al
+34 934 955 151 des de l’estranger.
Has de declarar algun sinistre?
Per a sinistres de la llar truca al 930 03 96 60, servei 24 h.
Per a altres sinistres truca al 930 03 96 60, dill.-div. 9h-19h (9h-15h a l’agost).
Necessites ajuda d’un altre tipus?
Truca al 900 357 357 (dill.- div. 9h-19h, agost 9h-15h).
Resol els teus dubtes per WhatsApp: 638 220 311.
Escriu-nos a inforacc@racc.es.
Consulta la teva oficina (9h-19h, agost 8:30h-14:30h).
Oficina virtual Facebook, Oficina virtual Twitter.
Tots els productes i serveis a un clic!
Descarrega’t la nostra app i gaudeix de tot el RACC a les teves mans. Podràs sol·licitar assistència urgent, demanar més de 50 serveis, portar el carnet de soci sempre amb tu, consultar fàcilment les dades i productes contractats i gaudir de moltes funcionalitats més.
Tots els productes i serveis a un clic!
Descarrega’t la nostra app i gaudeix de tot el RACC a les teves mans. Podràs sol·licitar assistència urgent, demanar més de 50 serveis, portar el carnet de soci sempre amb tu, consultar fàcilment les dades i productes contractats i gaudir de moltes funcionalitats més.
Preguntes freqüents
La carta verda s’envia quan contractes l’assegurança. Si no la tens, avisa’ns a inforacc@racc.es o al telèfon 900 357 357 i te l’enviarem.
No cal sol·licitar la renovació, l’entitat bancària te la farà arribar. Si no t’arriba amb prou antelació al venciment, consulta a l’entitat bancària (CaixaBank 900 404 090 i Wizink 91 275 99 00 dl-dv 8 a 21h, ds. 8-15h).
Pots consultar si l’establiment és un dels que apliquen descompte al següent link www.racc.cat/descomptes/. Si ho és i no te l’han aplicat, envia’ns el tiquet o la factura a través del formulari d’aquesta secció i ho gestionarem.
Pots sol·licitar-la al 900 357 357. També tens l’opció d’accedir a l’edició digital al següent link https://corporativa.racc.cat/corp/revista-dels-socis?_ga=2.150555888.734690214.1620813456-1704893150.1619696032.
Tant de bo no arribi el dia, però si es dona el cas, només has de trucar al 900 357 357 i t’informarem del procediment a seguir.
Et pots descarregar el teu certificat de viatge accedint al web, a l’apartat Assegurances i Assistències Viatgers o a l’Àrea Privada.
Truca’ns tan aviat com puguis, cal que siguis atès en un centre mèdic a la zona per determinar el teu estat de salut i atendre les teves necessitats. En cas que hagis tingut alguna despesa mèdica, sol·licita’ns el reembors enviant la documentació acreditativa a siniestrosasistencia@gacm.es.
Altres consultes
Queixes i reclamacions
Emplena el formulari de l’àrea privada.
Truca al 900 700 702 (de dilluns a divendres, de 9 h a 21 h, i a l’agost de 9 h a 15 h).
Si necessites transmetre una queixa o reclamació directament a la companyia asseguradora, t’afegim els links del formulari i reglament corresponents:
LOPD
La Llei de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) té per objectiu garantir i protegir, pel que fa al tractament de les dades personals, les llibertats públiques i els drets fonamentals de les persones físiques i, especialment, el seu honor i la intimitat personal i familiar.
Pots exercir els teus drets de cancel·lació i oposició des d’aquesta pàgina.
Dret de desistiment
D’acord amb el que disposa la normativa vigent en matèria de defensa dels consumidors i usuaris, l’usuari que contracti a distància tindrà el dret a desistir del contracte en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte objecte del contracte, o des que es formalitzi el contracte si l’objecte és la prestació de serveis. Aquest dret es podrà exercir seguint les instruccions indicades en el document de desestiment de compra.
Accedeix a la teva àrea privada
Per modificar les teves dades personals o d’accés, per consultar i gestionar els teus productes, per modificar les teves preferències de comunicació o per registrar el teu agraïment, consulta o queixa, accedeix a l’àrea privada.
Accedeix a la teva àrea privada
Per modificar les teves dades personals o d’accés, per consultar i gestionar els teus productes, per modificar les teves preferències de comunicació o per registrar el teu agraïment, consulta o queixa, accedeix a l’àrea privada.