Els tres casos de senyalització més curiosos rebuts a Via Directa
Por: RACC Blog
El RACC és un club que va néixer el 1906 per ajudar els conductors. Una de les tasques que duia a terme amb aquest objectiu era millorar l’estat dels camins. És per això que podem dir que, malgrat que es va constituir formalment el 1994, el servei de Via Directa sempre ha format part de l’ADN de la institució.
Via Directa és un servei de defensa dels usuaris que recull reclamacions ciutadanes relacionades amb aspectes que cal millorar als nostres carrers i carreteres. Els tècnics de la Fundació RACC analitzen els problemes exposats i els traslladen a les administracions competents per solucionar-los.
A Via Directa arriben casos de tot tipus: problemes de mala conservació de carreteres, suggeriments per millorar la mobilitat d’una zona o casos relacionats amb una senyalització deficient en són alguns exemples. N’hi ha alguns… que déu n’hi do!
Albert Ballbé, la “memòria històrica” d’aquest servei al RACC, ens n’ha passat tres dels més curiosos:
“The final countdown”
El Ejido (Almería): Un soci ens va enviar aquest “compte enrere” viari tan particular fins al senyal de Stop.
De cap al precipici!
Tírvia (Pallars Sobirà): El soci que ens va enviar aquesta imatge tan enigmàtica es queixava que realment, i al marge de la visió més humorística, suposa un perill, sobretot de nit o en dies de boira, ja que el senyal pràcticament ens convida a llançar-nos a un precipici.
Missió impossible
Barcelona: La persona que va enviar la foto es queixava que serveix de ben poc un pas de vianants molt ample si no el pots creuar. L’Ajuntament de la ciutat va atendre la reclamació fent una obertura a la tanca i rebaixant la vorera.
Coneixes algun cas semblant? Vols solucionar algun problema que t’afecta en la teva mobilitat quotidiana? Ara ja saps que pots comptar amb el servei Via Directa. I, si ho vols, també pots compartir-los a les nostres xarxes socials (Facebook i Twitter).