Per què et convé contractar l’assegurança Gran Viatge RACC?
Repatriació il·limitada
Garantim la repatriació amb avió medicalitzat costi el que costi, siguis on siguis.
Despeses mèdiques
Cobrim fins a 200.000 € en despeses mèdiques perquè segueixis el teu viatge o tornis a casa.
Cancel·lació del viatge
Reemborsem els diners dels costos no gaudits si sorgeix algun imprevist abans del teu viatge.
Demores o canvis
Garantim la indemnització en cas de retards o canvis per part de la companyia de transports.
Escull l’assegurança de viatge ideal per a tu
Preguntes freqüents
Què n’opinen els nostres clients?
La teva assistència tindrà una carència de 48 hores des del moment de la contractació.
Prestacions d’assistència sanitària i personal urgent en viatge que cobreix la companyia ARAG SE, Sucursal a Espanya (CIF W0049001A), amb domicili al c/ Nuñez de Balboa, núm. 120, 28006 Madrid. ARAG S.E., Sucursal a Espanya disposa d’un Departament d’Atenció al Client (c/ Roger de Flor, 16, 08018 – Barcelona, e-mail: dac@arag.es, web: www.arag.es) per atendre i resoldre les queixes i reclamacions que els assegurats els presentin, relacionades amb els seus interessos i drets legalment reconeguts, que seran ateses i resoltes en el termini màxim d’un mes des de la presentació. En cas de disconformitat amb la resolució adoptada pel Departament d’Atenció al client, o si ha transcorregut el termini d’un mes sense haver obtingut resposta, el reclamant es pot adreçar al Servei de Reclamacions de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions (Passeig de la Castellana, 44, 28046 – Madrid, web: www.dgsfp.mineco.es). La legislació aplicable és espanyola. Responsabilitat Civil coberta per BERKLEY EUROPE AG, Sucursal a Espanya, amb clau DGS E-218.