Per què et convé una assegurança de viatge RACC?
Repatriació il·limitada
Garantim la repatriació amb avió medicalitzat costi el que costi, siguis on siguis.
Despeses mèdiques
Assistència mèdica 24/7, els 365 dies de l’any, amb despeses mèdiques cobertes fins a 300.000 €.
Cancel·lació del viatge
Recupera els costos del viatge en el cas que, per raó de qualsevol imprevist, finalment no puguis viatjar.
Demores o canvis
Garantim la indemnització en cas de retards o canvis per part de la companyia de transports.
Planifica el teu viatge amb els nostres productes
Preguntes freqüents
Què n’opinen els nostres clients?
La importància de viatjar amb una assegurança de viatge
Avui dia som molt més conscients de la importància que té viatjar protegits. Disposar d’una bona assegurança de viatge és fonamental, ja que ens ajuda a estalviar temps i diners davant de qualsevol incidència que ens pugui sorgir durant el viatge. Quines situacions imprevistes són les més habituals?
Consells d’experts per als teus viatges
En els nostres blogs de viatge trobaràs recomanacions d’experts i consells pràctics per a assegurar un viatge sense contratemps.
Aprofita les nostres guies per a planificar i gaudir de la teva aventura al màxim.
La teva assistència tindrà una carència de 48 hores des del moment de la contractació.
Prestacions d’assistència sanitària i personal urgent en viatge que cobreix la companyia ARAG SE, Sucursal a Espanya (CIF W0049001A), amb domicili al c/ Nuñez de Balboa, núm. 120, 28006 Madrid. ARAG S.E., Sucursal a Espanya disposa d’un Departament d’Atenció al Client (c/ Roger de Flor, 16, 08018 – Barcelona, e-mail: dac@arag.es, web: www.arag.es) per atendre i resoldre les queixes i reclamacions que els assegurats els presentin, relacionades amb els seus interessos i drets legalment reconeguts, que seran ateses i resoltes en el termini màxim d’un mes des de la presentació. En cas de disconformitat amb la resolució adoptada pel Departament d’Atenció al client, o si ha transcorregut el termini d’un mes sense haver obtingut resposta, el reclamant es pot adreçar al Servei de Reclamacions de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions (Passeig de la Castellana, 44, 28046 – Madrid, web: www.dgsfp.mineco.es). La legislació aplicable és espanyola. Responsabilitat Civil coberta per BERKLEY EUROPE AG, Sucursal a Espanya, amb clau DGS E-218.