Afectat per la DANA?
El RACC t’ajuda

Des del RACC volem expressar el nostre condol més sincer i la nostra solidaritat amb totes les persones que han patit els efectes de la darrera DANA. Sabem que aquest és un moment difícil, i som aquí per acompanyar-te en el procés de reclamació i per respondre qualsevol dubte que tinguis. 

En el cas de catàstrofes naturals com aquesta, és el Consorci de Compensació d’Assegurances qui gestiona la cobertura dels danys provocats en béns i persones. Per tant, si el teu habitatge o vehicle han patit danys, o si tu n’has resultat afectat personalment, t’indiquem quins passos has de seguir per facilitar el procés de reclamació: 

  1. Inicia el comunicat de sinistre directament amb el Consorci, trucant al telèfon 900 222 665 o a través del seu web. 
  2. Tan bon punt el comunicat estigui obert, el perit designat pel Consorci es posarà en contacte amb tu per coordinar una visita i valorar els danys. 

Per agilitzar la tramitació de l’expedient és important:  

  • Preparar la documentació: tingues a mà una còpia de la teva pòlissa i del rebut pagat corresponent a la data en què es van produir els danys. 
  • Documentar els danys: fes fotografies dels danys en el teu vehicle o habitatge i, sempre que sigui possible, conserva les restes dels béns malmesos. 
  • Guardar les factures de les reparacions urgents que hagis hagut de fer. 

Com a soci o client del RACC, hi som per ajudar-te en cada pas.  

No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres a través dels nostres canals d’atenció al client, ja sigui trucant al telèfon gratuït 900 357 357 o a través del nostre web. 

Hi som per ajudar. 

 

RACC